Mūsu hotline:
+49 (0) 2428/8198992
Sertificēts interneta veikals
3 gadu garantija par visām ierīcēm
Pirkumu kontā.. & vairāk
No pasūtījumu vērtības no 29 €, mēs sniegsim jums kuģniecības izmaksas!
Dāvanas no 49,00 €

Pakalpojuma noteikumi

Noteikumi un nosacījumi

1. Pirmais Vispārīgi, klientu bāze, valodu

1.1 Visi piedāvājumi, pārdošanas līgumi, piegādes un pakalpojumu, jo pasūtījumu no mūsu klientiem, izmantojot mūsu tiešsaistes veikalā www.nded.de ("veikals") šie noteikumi un nosacījumi.

1.2 produktu mūsu tiešsaistes veikalā diapazons ir vērsta uz patērētājiem un uzņēmumiem, bet tikai lietotājiem. Nolūkos šie Noteikumi, patērētājs ir jebkura fiziska persona, kas slēdz līgumu par iemesliem, kas var attiecināt ne komerciālo, ne viņu neatkarīgu profesionālo darbību (§ 13 Civillikuma - BGB) un ir "uzņēmējs" ir fiziska vai juridiska persona vai juridiska partnerība, neilgi līguma komerciālās vai neatkarīgu profesionālo darbību (§ 14 para 1 BGB).

1.3 apstākļi klienta nepiemēro, pat ja to piemērošana konkrētā gadījumā, mums nav īpaši objekts.

1.4 Līgums valoda ir vācu valoda.

2. Otrais Secinājums

2.1 Mūsu piedāvājumi nav saistoši interneta veikalu.

2.2 Ar pasūtījumu veikalā (kas prasa iepriekšēju reģistrāciju un piekrītat šiem noteikumiem un nosacījumiem), klients veic saistošu piedāvājumu iegādāties attiecīgo preci. Klients ir saistīts ar piedāvājumu līdz trešā gada pēc piedāvājuma dienā darbadienas.

2.3 pārstāv no šajā interneta veikalā produktu noformējums nav juridiski saistošs piedāvājums, bet ne-katalogs, noklikšķinot uz pogas "Apstiprināt pasūtījumu", jūs vieta saistošu rīkojumu preču grozam. Saņemšanas kārtībā apstiprinājums seko tūlīt pēc nosūtīšanas rīkojumu un nenozīmē, ka piekrītu līguma, un mēs varam pieņemt jūsu pasūtījumu nosūtot pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu vai preču piegādes piecu dienu laikā.

2.4 Jebkurš klients, kurš ir patērētājs ir tiesīgs atsaukt piedāvājumu saskaņā ar īpašiem nosacījumiem, kas tai dara saskaņā ar rīkojumu par mūsu mājas lapā, un atgriezt preces. Transportējamas preces ir jānosūta atpakaļ mūsu risku. Jums ir jāsedz izmaksas par atgriešanos, ja piegādātās preces pasūtīt un ja šī posteņa cena jāsūta atpakaļ nepārsniedz summu 40,00 euro, vai ja Jums ir vēl augstāku cenu lieta brīdī atsaukšanas nav jāmaksā atlīdzība vai līgumiski noteiktie daļēju apmaksu. Pretējā atgriešanās ir bez maksas jums. Ne paku lietas jūs izvēlēties.

3. Trešais Cenas un Maksājumu

3.1 Mūsu cenas ietver pārdošanas nodokli, bet ne kuģniecības. Visiem, izmantojot no apmaksas viņa izvēlētā maksas un izmaksas maksājumu - īpaši Paypal un bankas maksa - nodokļiem, nodokļiem un līdzīgiem maksājumiem, klientam ir jāsedz.

Piegādēm ārpus ES valstīs, Jums ir jāmaksā nodokļi, nodevas un nodokļus. Lai iegūtu vairāk informācijas par muitas nodevām, skatīt piemēru zemāk http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap?Lang=DE un apgrozījuma nodoklis atbilstoši http://auskunft.eztonline.de/ezto/Welcome.do un speciāli Šveici: http://xtares.admin.ch/tares/login/loginFormFiller.do.

3.2 Ja vien skaidri vienojušās citādi, mēs tikai sniegt iepriekš (minētajā veidā pasūtījuma formā - Paypal, kredītkarti, bankas pārskaitījumu). Klients saņem preces tiek nosūtītas ar rēķinu (kas tiks nosūtīta pa pastu, un var iekļaut arī mūsu pieņēmums) pār savā attiecīgajā kārtībā.

3.3 klients nav ieskaita vai saglabāšana, ja vien pretprasība neapstrīdams vai juridiski.

3.4 maksājums, ko rēķina. Sadarbībā ar Klarna mēs piedāvājam pirkuma rēķinu kā maksājumu iespēju. Ja maksājumu ar Klarna Jūs nekad nedrīkst pievienot savu konta informāciju, un jūs maksājat, kad jūs saņemat preces. Ar maksājumu Klarna ir piegāde uz citu piegādes adresi nekā norēķinu adrese nav iespējama. Mēs lūgt jūsu sapratni.

4. Klarna

Pērkot uz rēķinā ar Klarna jūs vienmēr izkļūt preces, un jums vienmēr ir maksājuma termiņu 14 dienas. Lai iegūtu vairāk informācijas un nosacījumi pilnībā un Klarna rēķinu iegādāties, apmeklējiet: https://online.klarna.com/villkor_de.yaws?eid=21243&charge=variabel

Klarna pārskatīšanu un izvērtēt sniegto informāciju patērētājam, un, ja tas ir pamatoti, apmainoties ar informāciju ar citiem uzņēmumiem un kredītu ziņošanas aģentūrām (kredīta pārbaude). Ja patērētāja tiks garantēta kredītspēja, Klarna AB ir tiesības atteikt klientiem Klarna maksājumu un jānorāda uz alternatīviem maksājumu iespējām. Jūsu personīgā informācija tiks apstrādāta saskaņā ar Datu aizsardzības likumu un netiks izpausti trešajām personām reklāmas nolūkos. Uzzini vairāk par Klarna konfidencialitātes politiku. (https://online.klarna.com/pdf/data_protection_DE.pdf)

Lai iegūtu vairāk informācijas par Klarna jūs www.klarna.de apmeklēt

Klarna AB, uzņēmumi - un korporācija numurs: 556737-0431

5. Preču pārvadāšanu

5.1 Preces tiek norādīts uz produkta lapu kuģa celta pēc pārvadājuma saņemšanu. Ja prece nav noliktavā, lai piegāde ir aizkavējusies, mēs informēsim Jūs par to nekavējoties.

5.2 Ja piegādes kavēšanos izraisījusi juridiskām vai amatpersona rīkojumu (piemēram, importa un eksporta ierobežojumi) cēloņiem, tad pagarināt piegādes termiņu atbilstoši. Sākumā un piegādes kavējumi gala, mēs nekavējoties padomu šajos gadījumos. Ja mēs esam vēlu, nodrošinot, tad mūsu atbildība par zaudējumiem, ja notiek nenozīmīgas nolaidības tikai uz paredzamo kaitējumu. Jebkādas citas prasības par zaudējumu atlīdzību tikai tad, ja kavēšanās ir nodarījusi apzināti vai rupjas neuzmanības dēļ.

5.3 Ja ir dažādi piegādes laiki pasūtījuši preces mēs paturam tiesības veikt daļējus piegādes, ciktāl pieņemamu.

6. Kuģniecības, apdrošināšanas un riska nodošanu

6.1 Ja nav citas vienošanās, mēs noteikt atbilstošu piegādes veidu un kuģniecības uzņēmums pēc mūsu ieskatiem.

6.2 Ja klients ir patērētājs, par nejaušu zaudējumu risks, nejaušu bojājumu vai nejaušu zudumu no preces ir piegādātas laikā uz klienta vajadzībām, ja prece tiek piegādāta uz klienta vai klienta ir aizmuguriski pieņemšanas. Visos citos gadījumos, risks tiek nodots kravu piegādē uz pārvadātāja pret klientu.

6.3 Mēs apdrošināt preces pret parastajiem riskiem transporta pie mūsu izmaksas.

7. Īpašumtiesību saglabāšanu

7.1 Mēs paturam īpašumtiesības uz piegādātajām precēm līdz pilnīgai samaksai no pirkuma cenas (ieskaitot PVN un piegāde) attiecībā uz attiecīgo ražojumu.

7.2 Klients ir aizliegta bez mūsu iepriekšējas rakstiskas piekrišanas nav atļauts pārdot preces piegādā ar mums, kas ir zem saglabājot īpašumtiesības. Klients nonāk notikumu iespējamo tālākpārdošana jau prasījumus no tālākpārdošanas līdz summai no mums maksāt pirkuma cenu plus 20% piemaksa, lai mums. Mēs pilnvarojat klientam iekasēt tā Piešķirtie pretenzijas parastā uzņēmējdarbības gaitā, ko mēs šo atļauju novēlotu maksājumu var atcelt ar klientu jebkurā laikā.

8. Garantija

8.1 Ja preces piegādā pakļauta materiāla defekta, klients vispirms var prasīt, lai mēs labotu vai bojātu preču piegāde, uzņēmēji, mēs varam izvēlēties starp defektiem vai atbilst preču piegādi. Izvēle var parādīt tikai rakstiski (tostarp pa faksu vai e-pastu) uz patērētāju triju darba dienu laikā pēc paziņojuma par deficītu. Mēs varam atteikties veidu vēlāka izpilde izvēlēto pircējs, ja tas ir iespējams tikai ar nesamērīgām izmaksām.

8.2 Ja sniegums saskaņā ar para nespēs vai nav pieņemama klientam vai mēs atsakāmies tālāko darbību, klients vienmēr ir saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem ir tiesīga atcelt pirkuma līgumu, lai samazinātu pirkuma cenu, vai prasīt zaudējumu atlīdzību vai kompensāciju par izdevumiem, kas radušies veltīgi. Klientu prasības par zaudējumu atlīdzināšanu arī īpašos noteikumus sek.

šiem noteikumiem.

8.3 garantijas laiks ir trīs gadi no piegādes ja klients ir patērētājs, citādi divpadsmit mēnešiem no piegādes.

8.4 attiecas tikai uz uzņēmumiem, piemēro šādus noteikumus: klientam ir pārbaudīt preces rūpīgi tūlīt pēc to nosūtīšanas. Piegādātās preces uzskata akceptē klienta, ja defekts nav (i) attiecībā uz acīmredzamu defektu piecu darba dienu piegādi, vai kas cits (ii) tiek parādīts piecu darba dienu laikā pēc atklāšanas defektu.

9. Izmaksu sadalījums uz atsaukšanu

Jums ir jāsedz izmaksas par atgriešanos, ja piegādātās preces pasūtīt un ja šī posteņa cena jāsūta atpakaļ nepārsniedz summu 40,00 euro, vai ja Jums ir vēl augstāku cenu lieta brīdī atsaukšanas nav jāmaksā atlīdzība vai līgumiski noteiktie daļēju apmaksu. Pretējā atgriešanās ir bez maksas jums. Ne paku lietas jūs izvēlēties. Arī redzēt mūsu apstākļos.

10. Atbildība

10.1 Mūsu atbildība par neuzmanību (izņemot rupjas neuzmanības) ir ierobežota, ja novēlotas piegādes summu (10)% no pirkuma cenas (ieskaitot PVN).

10.2 Mēs esam ne (vienāds, neatkarīgi no juridiskā pamatojuma). Par zaudējumu atlīdzību veidā no līgumā un preces un normālā zāļu lietošanu mēdz gaidīt Minētie ierobežojumi neattiecas gadījumā nolūka vai rupjas neuzmanības dēļ.

10.3 9 § ierobežojumi neattiecas uz mūsu atbildību par garantētās īpašības kā noteikts. § 444 BGB, traumas dzīvību, veselību vai veselībai saskaņā ar Produkta Atbildības aktu.

11. Reglamentē likumdošana un jurisdikcija

10.2 starp mums un klientu pirkuma līgums esošais attiecas, uz saistošiem starptautiskajiem privāttiesību likuma nosacījumiem par Vācijas Federatīvās Republikas ar izslēgšanu no ANO Sales konvenciju.

10.2 Līgums valoda ir vācu valoda.

10.2 Ja klients ir komersants, kā noteikts. § 1 1 no Vācijas Tirdzniecības kodeksa (HGB), juridiskai personai atbilstoši publisko tiesību vai publisko speciālo līdzekļu, tiesas ir Vācijā visiem strīdiem, kas izriet no vai saistībā ar attiecīgo līguma ekskluzīvā kompetencē. Jurisdikcija šajos gadījumos ir Düren. Visos citos gadījumos, klients vai mēs varam celt prasību pirms jurisdikcijas tiesā ar likumu.

Ekskluzīvus piedāvājumus.Tikai par jums. Piereģistrējies tagad! kvīts derīga līdz 31.12.2012, tiklīdz lietotājs var pārlūkot no iepirkumu vērtība ir 40 €
5€
nded starptautisks